11. احترام. احترام. احترام

خوب یا بد نشده سال تا سال شعاعِ دایرۀ انسان های موردعلاقه اَم کِش بیاید و دو سَر به هم رسیده دایره اَم را صرفِ گشایشِ دروازه دوّار و ورودِ دگر انسان های غریب و جدید کنم. در میانِ عدّه آدم های کنار هم چِپیدۀ سُم و بُک نشسته و پارادوکسِ دست و پاهای گره خورده و شُل و آویخته، مادرِ آ برای من حکمِ آن موجودِ غیرزمینی را دارد که بند بندِ بافته شدۀ ابرها شکافته شده تا به زمین فرود آید. ایماناً ژنِ هـ هیج کجای این دنیای آش و لاش یافت نخواهد شد. معتقداً اگر من آن خدای سَرسَرای بودم، مرزِ سادگی ها را وَحی می کردم و یک آن در وی می دمیدم.
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان