13. هیجانِ خاموش

برای من که هیچ گاه روحیات َم با موسیقی دستخوشِ تغییرات نشده، دو آهنگِ مینا - کریستوف رضایی و پُلِ چوبی - کارن همایونفر حکمِ خودکُشی دارند. 

وقت های بی وقت که این آهنگ ها را Play می کنم، تا مرگ غمزده می شوم. و اگر دو آهنگ را پشتِ سَرِ هم Play کنم، احتمالِ خودکُشیِ درونی اَم بالا می گیرد. حکایتِ حال به هم خوردگیِ من از این دو آهنگ حکایت مداوم مرز تار مویی بینابین عشق و تنفر است. حال َم را خراب می کنند اما آن قدر مستمر گوش می دهم که دیوانه شوم. 

و سببِ همه این تنفرها ترسیمِ تمثالِ آینده ای تاریک از تنهایی هایم است. موهای خاکستری و سپیدی که ریخته اند... صندلیِ خاک گرفته ای که به حالتِ نَنو لَق لَق می خورد... و گردشِ چشم هایی که حاصلِ بی حاصلِ انتظارِ هیچکسان خشک شده...

۷ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ــ یاس ــ
۰۶ آذر ۱۷:۲۶
چقدر کارای کریستوف رضایی با روح و روان آدم بازی میکنه. همه‌ی آهنگاش.نصف علاقه ی زیادم به فیلم در دنیای تو ساعت چند است هم موسیقی فوق العادشه.
این دو تا کار رو قبلا شنیده بودم،ولی مدت زیادی بود که بهشون گوش نداده بودم دیگه، برم پلی کنم ماکه این دوشنبه جمعه مانند حسابی حالمون گرفته س ،اینم اخرین ضربه=))

پاسخ :

منم حالِ بهتری نداشتم دیروز که گوش میدادم. به طورِ اعتیادآوری گوش میدادم... به نتایجِ خوبی ام نمیرسیدم. =) بد شرایطی بود. :) =) اخلاقم هم گَند... گَندتر کرده بود این دوتا موزیک. 
میم _
۰۶ آذر ۲۰:۲۱
اهنگ مینا رو یکی از عزیزترین افراد زندگیم بهم داد.
بسیار خرسند بودم که اهنگ هم اسم خودم هست و از طرفی برای من یه اهنگ خیلی امید بخش و "قراره همه چی درست بشه" ایی بود
جالبه که افراد حسهای متفاوتی از یک چیز مشترک دارن

پاسخ :

من که حسِ بدی میگیرم =)
البته دهندۀ آهنگم مهمِ... :)
یک بلاگر
۱۰ آذر ۲۰:۲۵
موسیقی ها خیلی زیبا بود
یه مدت خیلی تحت فشارم و مشکلات بزرگی برای زندگیم پیش اومده . وبلاگ نمی خونم . امروز گذری به چند نفر سر زدم که یکی اش شما بودی .
حل شد می خونم همه رو ...

پاسخ :

مرسی اَزت که برگشتی... 
منم ی مدتِ که درگیرِ هرچی هستم جز وبلاگ خونی. به اُمید پستات پس...
انگور ...
۱۱ آذر ۱۵:۴۰
من عاشق کریستوف رضایی ام. یه آهنگ داره به اسم بابوشکا موزیک متن بخشای مهمی از زندگی منه توی غم و خوشحالی ها . بر عکست که با این اهنگا حس بد میگیری من حی آرامش میگیرم انگار دنیا تو یه لحظه آروم و ساکت و صلح آمیز میشه 

پاسخ :

نمیدونم چرا... ولی انگار همه حسِ خوبی میگیرنــ جز من و دقیقاً دلیلِ این حسِ دپرس شدنُ نمیفهمم. حتماً آهنگُ گوش میدم. اسمِ جالبی داره...
یک بلاگر
۱۱ آذر ۱۷:۳۷
کاش من درگیر کارای ساده بودم
متاسفانه اتفاقات خیلی تلخ و ناگواری افتاده و خیلی درگیر شدم ..
نفس نمی تونم بکشم
امیدوارم تموم شه باز بیام بنویسم . بخونم

پاسخ :

ای بابا... ناراحت شدم. امیدوارم که زودتر مشکلاتت حل شنــ!
علی ..
۲۶ آذر ۱۴:۰۳
برف روی کاج هارو هم بشنوید از کارن همایونفر،
این Abigail عالیه الان همین طوری روی لوپه :)
توی کانال هم منتشرش میکنم با اجازه

پاسخ :

فکر کنم شنیدم. اونم دوست داشتم. :)
کانالِ شما چیِ؟
علی ..
۲۶ آذر ۱۷:۴۸
https://t.me/cassette_ch
البته سردر وبلاگ هم هست این آدرس

پاسخ :

چه کانالِ جالبی! Join دادم. :) 
کمتر جایی دیدم این نوع پست و خلاقیتیُ. 
توجهمُ جلب کرد پست آخر... با 5 ستاره. :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان