19. Good Time


کانی: فکر می‌کنم تو زندگی قبلی‌م سگ بودم. به همین خاطر انقدر دوستم دارند. 

[Good Time [2017


ترجیح می‌دادم تو طولِ فیلم "Ben Safdie"  ُ بیشتر ببینم. اما مطمئناً نقشی که ایفا کرد، کارِ کسی جز خودش نبود. مضمونِ داستان شاید بی‌ربط به کلیشه ها نبود. فیلم سینماییِ "دوران خوش" که هیچ هماهنگی بینِ عنوان و مضمون پیدا نمی‌کنی، حولِ گیر و گرفتاری و مخصمصۀ ختم شده به زندانِ.
۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
میم _
۲۳ آذر ۱۵:۵۱
ایا ببینیم یا نبینیم؟

پاسخ :

بد نبود ولی این امتیاز بالای 7 لایقش نبود!
ــ یاس ــ
۲۴ آذر ۱۲:۱۴
ا این دیالوگو تو کانال خوندم خیلی دوستش داشتم تو یه گروه فرستادمش:)))

پاسخ :

=)
واسم جالب و عجیب بود یکم! آخِ تو فیلم خیلی جدی اینُ گفت! :))
یجورِ خاصی مثلا که... من خیلی خوبم و اینا.
زیادم تناسبی با فیلم و شخصیتِش نداشت اصلا! ی دزد و کلاهبردار اینُ بگه... فکر کن.
وای یاس... دیشب داشتم تو کانالِ پست میذاشتم گفتم چه خوب میشد مثلا منشن داشت عین اینستا. میشد به یاس گفت اینُ حتما گوش کن مثلاً. =))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان