26. سایه‌ها هم راضی نیستند!

بچه‌تر که بودم، یک‌بار از "ب" حرف می‌زدم. 
با "آ" بودم اما از "ب" می‌بافتم.
شدتِ دل‌خوشی‌اَم از "ب" صفر بود اما دفاعیات صادر می‌کردم. 
رابطه‌ام که با "آ" یک وَری شد. همه چیزُ به "ب" گفتم. خندید، گفت: خواهرِ من، هرچی شد... پای هرکَس وسطِ رابطه اَت کشیده شد، یکی تو دهنِ خودت بزن و بگو گورِ بابای فلانی. من با "آ"  َم. فلانی کیِ! حتی من.

تلگرام چه کوفتیِ؟ :| 

[دیلیت اکانت AGN]

-_-

۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
Faber The Great
۱۹ دی ۲۲:۵۷
خیلی گنگ بود خدایی :)

پاسخ :

کلاً گُنگ نویسم 
ــ یاس ــ
۲۰ دی ۱۲:۴۶
اینقدر دوست داشتم میتونستم اینطوری گنگ بنویسم! یعنی میخوام بگم اسون نیست :)
خوبیش م اینه که هرکس میخونه برداشت خودشو میتونه داشته باشه:))

پاسخ :

از اول اینطوری مینوشتم. سبکیِ که عادت شده. البته انتخابِ خودمم بی تاثیر نبوده.
:)
‌خوبیش اینِ فقط خودم میفهمم چی نوشتم =)
Faber The Great
۲۰ دی ۱۲:۴۷
سعی کن رو بیاری به مبهم نویسی،
گنگ نوشته رو فقط مخاطبای خاصت می‌فهمنش! (که خودتم جزوشونی)

:)

پاسخ :

هیچوقت با اینکه رک گواَم و همه چیزُ میگم نخواستم رک نویسی کنم و همه چیُ رو دایره بریزم. گنگُ ترجیح میدم. بخصوص اینکه من معتقدم وبلاگ نویسی دفتر خاطراتِ شخصیِ که به خاطر تکنولوژی پیشرفت کرده.
مخاطب خاصی‌اَم اینجا نمیاد. فقط خودم میفهمم. :)
بعد اینکه گنگ نویسی فرقِش با مبهم نویسی چیِ؟ :)
Faber The Great
۲۰ دی ۱۸:۲۷
گنگ نویسی از مبهم نویسی بسته تره
مبهم نویسی رو افراد پیامشو می گیرن اما گنگ نویسی رو نه!
وقتی یه موضوعی برات گنگه یعنی هیچ راهی برات نمی ذاره تا به یه فکر مربوطی برسی، چون اصلا نمی فهممیش که بخوای درکش کنی
اما مبهم نویسی یه چیزیه که تو می فهمیش اما رازهای پشت پردشو نمی بینی!
سنگینی گنگ بیشتر از ابهامه و اگر به قلمم توجه کرده باشی من مبهم نویسم :)

پاسخ :

شاید تو کُلی نویس تر از من باشی... من بیشتر مواقع شخصی نویسَم. واسه این کسی نمیتونه درک کنه. 
میم _
۲۱ دی ۲۳:۴۷
دوس داشتم نتیجه اخلاقی حاصل کنم از مطلب که موفق نشدم

پاسخ :

یعنی اینکه کسیُ بچسب که تو لحظه باهاتِ و گورِ بابای هرکی که نیست تو رابطه اما حرفِش هست! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان