28. دخترکِ درونِ شیرینم را غم زده کرده‌ای

از دستت ناراحت مانده‌ام. حق هم دارم. و احساسِ این‌که مسخره‌اَش را درآورده ای، حسابی رُسَم را می‌کِشد. به قدری دل‌گرفتگی، دل‌تنگی و دل‌شکستگی‌اَم کِش آمده که نخ نما شده. دوست دارم دمار تک تکِ لعنتی‌شان را درآورم اما تنها کاری که از عهده‌اَم برآمده زیرلب ناسزاگویی‌ها و روضه خوانی‌ها در وصف یک اندوه بزرگِ روا داشته است که به باران‌های سُرسُره‌ای اشک‌های ریخته و نریخته‌ ختم شده. 

به هرحال، از این دراما کویینِ لبخندزنِ OKگو در ظاهر و Fuck Youگو در باطن دلِ خوشی ندارم!

۵ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
Faber The Great
۲۴ دی ۰۷:۱۳
قلبی که به درد بیاد خدا به طرفش رحم کنه :)

پاسخ :

ظاهری که من میبینم انگار رحمم کرده 
ــ یاس ــ
۲۴ دی ۱۲:۵۲
هیچکسم کاری نمیتونه کنه،جز خودش

پاسخ :

اه دقیقا!
چه حرف آشنایی یاس. قبلا خودم بهت گفته بودم. 
خیلی بدم میاد وقتی اختیارت دست خودت نیست. بخصوص تو این موارد.
ــ یاس ــ
۲۴ دی ۱۳:۰۵
اره:) منم یادم بود !:)))) یه جا اینو بهم گفته بودی
و دقیقا بهش رسیدم:))

پاسخ :

=))
با موبایل ج دادم، نشد شکلک بذارم. حس کردم بی شکلک جدی‌ و خشکم زیاد. =)
آخِ خودمم بهش رسیده بودم ولی یادمم نبود. نکتۀ به جایی بود. :))
Faber The Great
۲۴ دی ۱۳:۴۴
بلا هیچ‌وقت یکباره بر سر کسی نازل نمی‌شه
بلکه به وقتش نازل می‌شه :)

پاسخ :

من دوست دارم که این اتفاق بیافتِ... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان