29. به دور از هرچیز

دیدنِ بعضاً پاره ای از فیلم‌ها و یا شنیدنِ گذری چندی از ترانه‌ها دُرُست به منزله پا گذاشتنِ خودآگاه به روی مین است. برای من دیدنِ دو فیلم "زمانی برای مستی اسب‌ها" و نیز "لاک‌پشت‌ها هم پرواز می‌کنند" چنین حکمی داشت. گاهی دیدنِ برخی فیلم‌های بی زرق و برقِ تحسین شده ارزشِ صدچندان به فیلم‌های پُرزرق و برقِ سینمای هالیوود دارند که تماشا و لمسِشان به عنوان یک انسان خالی از لطف نیست.

A Time For Drunken Horses Turtles Can Fly
۸ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
آسـوکـآ آآ
۲۶ دی ۱۱:۰۹
حتما میبینم :)

پاسخ :

حیفِ نبینی. 
یک بلاگر
۲۶ دی ۱۲:۰۶
از بس بدبختی رو سرم ریخته شده که وقت ندارم عزا بگیرم
ولی وقت کردم حتما می بینمشون . حتما صد درصد

پاسخ :

همچنان درگیری؟ :)
ــ یاس ــ
۲۶ دی ۱۳:۰۴
اتفاقا اسکرین شات گرفته بودم دیشب که دانلودشون کنم:))))

پاسخ :

=)
یجوری شده که من این پستامُ بیشتر واسه تو میذارم نه کسی... 
ــ یاس ــ
۲۶ دی ۱۳:۲۵
♥ــــــــــــــــــــــــــــ♥ خودم همشو میبینم ^ـ^ =))

پاسخ :

آخ! فقط تو ببین قشنگـ! 
یک بلاگر
۲۶ دی ۱۳:۴۳
من فعلا تا دو سال درگیرم .. وقتم مال خودم نیست
بزودی حتی وبلاگم کم کم میرسم سر بزنم . مثلا فقط شبا می تونم سر بزنم و بنویسم . خیلی شرایط بدی شده

پاسخ :

چطور؟ سر جریانِ قبلی؟
میم _
۲۶ دی ۱۳:۴۳
ممنون از معرفی
حتما دیده میشه *_*

پاسخ :

حتماً ببین.
یک بلاگر
۲۶ دی ۱۵:۰۵
هم جریانات قبلی هم چند تا دیگه اضافه شده الان!!!

پاسخ :

ای بابا... امیدوارم یکم از حجمِ جریاناتت کم شه
یک بلاگر
۲۶ دی ۱۵:۵۸
خودم که آرزو دارم ...
بفرما قهوه!

پاسخ :

ممنونم. نوش. :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان