31. صحنه‌ای که یک‌بار در تاریخ تکرار شد

Scr


+ امضاء. با این غرورم...

نکنید با آینده سازانِ مملکت این کارُ!

۱۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
میم _
۲۹ دی ۰۹:۲۷
باور نکردنی نیست اما از استادم در کمال احترام سوال پرسیدم،سین کرد جواب نداد،دوباره با کمال احترام پرسیدم،بلاکم کرد.
بعدها فهمیدم چون جواب سوال رو نمیدونسته اینکارو کرده:))
اینجا مردم دچار فقر شعورند.

پاسخ :

چه آدمِ بیماری بوده =) 
دیرزمانیِ عوض اینکه تحصیلات به شعور اضافه کنه، مرز حماقتُ جابجا میکنه. 
یک بلاگر
۲۹ دی ۱۱:۳۳
:|

پاسخ :

چرا با اسمایل به نوشته هامـ واکنش میدی =)
یک بلاگر
۲۹ دی ۱۴:۳۴
چون حرف ندارم :)
ولی نظر دارم
یعنی نظرم احساساته
پوکرم .. می خندم .. ناراحتم .. متعجبم.
حرف ندارم . احساسات دارم
سکوتم هم با ... می نویسم

پاسخ :

:) فکر نمیکردم انقدر فلسفی شه
اسمان ***
۲۹ دی ۱۶:۱۶
اینقدر واسش تایپ کردی با دوتا کلمه به زور جواب داده
خسته نشه یه موقع؟:))

پاسخ :

گاهی آدم مجبوره واسه همین دوتا کلمه همینقدر تایپ کنه. :)
نه دیگه... اون که کارش گیر نیست. خودشُ خسته هم نمیکنه. تازه لطف کرده. :))
ــ یاس ــ
۲۹ دی ۱۹:۲۶
توجهم به ساعت ارسال پیاما جلب شد
چقدر بده که کار ادم گیرشونه -ــ-

پاسخ :

میبینی یاس؟ واقعا کارِ دنیا برعکسِ =) :) :))
آره، اون پیام آخریِ نشون میده که چه آدمِ گرفتاری بودم. هنوز ج نداده... 
Sabi gol
۲۹ دی ۱۹:۳۰
:|| 
وا عجب استادی!! به زور جواب داده!!! 
باید بگم‌ واقعا استادم خیلی خوبه. جوابمو سریع میداد هنوز کلی هم حرف مینوشت. حتی الان که دیگه درس و دانشگاهو تموم کردمم همینجوریه. سوالی میپرسم جواب میده. 
بعضی ها واقعا... !!!

پاسخ :

خوش به حالت. :) 
اینجا از این خبرا نبوده و نیست...
اینجا حتی با کارمنداشونم بی تربیت و بیشعورنــ. طوری بود که من چند روز متوالی به خاطر دوتا درس میرفتم و هیچ و پوچ برمیگشتم! کیلومترها حرف میزدم اما طرف فقط میگفت آره یا نه!
همین چیزا باعث میشه آدم فقط به طرز نمره دادن نگاه کنه نه چیز دیگه.
Sabi gol
۲۹ دی ۲۲:۴۸
چه بد 😐

پاسخ :

بله، متاسفانه! 
راستی من آدرس وبلاگت یادم نیست. اگه شد بذار که در ارتباط باشیم. 
ماهی کوچولو
۳۰ دی ۰۹:۴۱
استادای ما خیلی خوبن یا شماره نمیدن یا شماره بدن واقعا پاسخگو هستن

پاسخ :

فعلا همچین موردی رو حس نکردم. :)
ماهی کوچولو
۳۰ دی ۱۲:۰۳
:دی
ما یه استاد داریم تازه بریده کتاب میذاره تو کانال درسی کتابش و میگه من تنها وظیفه ی بالا بردن دانش شما تو درس رو ندارم در حدی که بتونم باید تو بهتر شدن شخصیت تون هم موثر باشم :) خیلی ماهه کلا

پاسخ :

دانشگاه آزاد یا سراسری؟
اینجا نه... تنها لطفیِ که استادم کرد، بهم زنگ زد یجای خیلی پرتی افتادم واسه کارورزی. :)
Sabi gol
۳۰ دی ۱۶:۳۲
باشه...‌
ادرسمو فراموش میکنم بزارم چون دوستام که ادرس رو دارن. بقیه وبلاگ ها رو چون خاموش دنبال میکنم و ممکنه گاهی کامنت بزارم ادرس رو فراموش میکنم !!! 

پاسخ :

به خاطر همینم من کامنتاتُ اکثر جاها میبینم بی آدرسِ. قبلا یکبار سر زده بودم اما چون اینجا قابلیت دنبال کردنِ وبلاگ های سرویس دهنده های دیگرُ نداره، یادم رفته بود. مرسی. :)
ماهی کوچولو
۳۰ دی ۱۸:۳۱
آزاد واحد تهران شمال

پاسخ :

نشون میده سراسری دل نمیسوزوننــ 
ماهی کوچولو
۳۰ دی ۲۰:۰۷
نه خو حالا شاید ترم یکی دون پاچیدن :))))) 

پاسخ :

=))
نه، فرق داره سیستم کلا.
البته که من سیستم آزادُ بیشتر قبول دارم.
امیر +
۰۱ بهمن ۱۴:۳۲
چه قدر خشک و بی احساس :((((
اصلن از اینحور آدما خوشم نمیاد . 
خسته هم نباشه !!

پاسخ :

بله، :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان