43. Lady L

"لیدی اِل" عنوانِ جدیدیِ که تو ازدحامِ این روزها و شب‌ها شروع به خوندن کردم. 
تو حینِ خوندن "لیدی اِل" واقف شدم که امرِ تمرکز به وسیله کتاب با فیلم قابلِ قیاس نیست.
کتاب نوشته‌ایِ که باید خوند و حینِ خوندن متمرکز بود تا متوجهِ ماهیتِ‌ سطر به سطرِ آن شد
اما فیلم سلسله تصاویرِ پیوسته‌ایِ که با جذّابیتِ بصری ممکنِ نگاه و تمرکزِ هر موجودِ زنده‌ایُ برانگیزه.
قدرتِ جذبِ فیلم از کتاب بیشترِ. عوام با دیدنِ فیلم قادر به ارتباط و درکِ تصاویری پیوسته‌ند. 
فیلمِ "لیدی اِل" اقتباس شده از کتابِ‌ش ساخته شده اما مرکزیتِ موضوع اینجا واقع شده که کمتر فیلم‌های اقتباس شده از روی کتاب به دور از تحریف ساخته شده و این شاید از اولویت‌های کتابِ. 
نسخه PDF "لیدی اِل" 102 صفحه‌ست. و این برای من که مدت‌ها دور از کتاب‌ سَر کردم، انگیزه‌بخشِ.
"لیدی اِل" تا به اینجا روندِ داستانِ سحرآمیزی داشته و نقلِ‌قول‌های گیرا و گاهاً کمدیِ تلخ که به دور از صحتِ درونِ هر تفکرِ زنانه‌ای نیست.

۵ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
Faber The Great
۰۵ اسفند ۱۷:۱۱
کتابش رو نخوندم اما اسم کاراکترش منو یاد شخصیت معروف L، توی انیمه فوق معروف Death Note  انداخت. :)

پاسخ :

ندیدم! :)
ولی تعریفِشُ شنیدم.
Faber The Great
۰۵ اسفند ۲۱:۵۵
من دیدمش، اگر اهل انیمه باشی جزو بهترین انیمه های کوتاهت میشه
من فقط موندم نویسنده اش کی بوده، بعضی صحنه هاش واقعا شوکه‌ت می کنه :)

پاسخ :

نه، متاسفانه اهلِ انیمه نیستم. تنها انیمه‌ای که دیدم Your Name بود. 
میم _
۰۶ اسفند ۰۰:۴۷
چرا من نه اسمشو شنیدم نه کتابشو خوندم نه فیلمش رو دیدم نه انیمشو.
ای بابا :/

پاسخ :

منم یادم نیست از کجا پیداشـ کردم... دیشب دیدم فیلمِشم هست!
ــ یاس ــ
۰۶ اسفند ۱۱:۰۱
منم مثل میم!:)) 

واقعا تمرکز کردن با کتاب سخت تره، اما چیزی که ارجحیت داره نسبت به فیلم باز بودن دست ادم تو تخیله! این خیلی قشنگه خودش^ـ^

پاسخ :

منم تا حدی دارم این قوۀ تخیلُ یاس... منتها دوست دارم خیلی شبیه به واقعیت باشه. واسه همینم دیشب سرچ کردم ببینم میتونم نمایی از چهرۀ شخصیتاشُ ببینم که دیدم فیلمشُ ساختن!
آسـوکـآ آآ
۰۶ اسفند ۱۱:۵۹
من نخوندم این کتابو
رئیس کتابخونه دانشگاهم پیشنهاد کرد اینو بخونم.
میذارم تو برنامه عید :( والا بخدا منم دور شدم از کتابخونی :(

پاسخ :

منم انقدر شلوغ پلوغم که فکر کنم بکشه به همون دور ُ ورای عید بقیه‌ش! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان