39. We Are The Tide

هیچ‌وقت خواهانِ زندگیِ معمولی نبودم. 

زندگیِ پُرتلاطمُ ترجیح می‌دادم. 

برای همین، روابطِ پُرفرازونشیبُ انتخاب کردم. 

۴ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
سولانژ ...
۱۷ بهمن ۲۰:۳۸
دقیقااا منم همینطور .. اخ از این روابط پر فراز و نشیب

پاسخ :

سولانژ xx
زهرا یگانه
۱۸ بهمن ۰۳:۱۰
تجربه نشون داده.. در دراز مدت روابط پر فراز و نشیب در نهایت جزء افتخارات محسوب نمیشن.

پاسخ :

شاید جزء افتخارات محسوب نشنــ اما ترجیحِ من اینِ که تو رابطۀ پرفراز باشم تا رابطۀ یکنواخت. یکنواختی تو هیچی به طور دائم دلچسب نیست بخصوص رابطه. و احساسی که پشت روابط مهیج نهفته ست خیلی واقعی تر از احساسِ یکنواخت رمانتیکِ.
Faber The Great
۱۸ بهمن ۱۳:۳۸
اونجوری زندگی کن که دلت می‌خواد
حتی اگر ته تهش پشیمونی باشه :)

پاسخ :

خوبِ... آره... اصلِشم همینِ! نه به حرفِ کسی نه به میلِ کسی 
آسـوکـآ آآ
۱۹ بهمن ۱۴:۴۳
روبط پر فراز و نشیب
من دنبالش نبودم
به نظرم پر از استرسه
حالا هر نوعش

پاسخ :

برعکسِ من
هیجانُ دوست دارم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان