32.

"حتی اگِ روز و شب باهات بحث کنم. دعوا کنم. بازم دوست دارم تو اون کسی باشی که می‌خوام باهاش باشم."

۸ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
یک بلاگر
۰۴ بهمن ۱۵:۱۸
واو

پاسخ :

=) 
خوبی؟ :)
Faber The Great
۰۴ بهمن ۱۵:۴۴
چی بهتر از این :)

پاسخ :

هوم. درواقع. :)
آسـوکـآ آآ
۰۴ بهمن ۲۱:۱۰
اوهوم :)

پاسخ :

خلاصه!
یک بلاگر
۰۴ بهمن ۲۳:۳۷
نه
یه کم ازت دلگیرم

پاسخ :

چرا؟ چی شده؟
یک بلاگر
۰۵ بهمن ۱۲:۵۳
گفتم بهت آقا

پاسخ :

آقا هم نیستم. خانم! 

یک بلاگر
۰۵ بهمن ۱۳:۱۰
آقا اینجا منظور آقا نیست
قیده!
مثل گفتم بهت بابا ولی معنی بابا رو نمی ده :|

پاسخ :

حالا! :| 
قیدِ قشنگیم نیست... آقا!
میم _
۰۵ بهمن ۱۶:۳۵
خیلی خوب مینویسیا،حواسم بهت هست

پاسخ :

مرسی. =) منم حواسم بهت هست! XOXO
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
هر کوفتی‌اَم من‌َم. هرچقدر پُرپوچ...
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان